Die Openbaring van Yahshua Christus - Hoofstuk 1

Christreich deur William Finck

Die Openbaring van Yahshua Christus

Hoofstuk 1

Alle vers vertalings geneem uit die Afrikaans 1933/1953 vertaaling

1 DIE openbaring van Jesus Christus wat God Hom gegee het om aan sy diensknegte te toon wat gou moet gebeur, en wat Hy deur die sending van sy engel aan sy dienskneg Johannes te kenne gegee het, 2 wat getuig het van die woord van God en die getuienis van Jesus Christus — alles wat hy gesien het. 3 Salig is hy wat die woorde van die profesie lees, en die wat dit hoor en bewaar wat daarin geskrywe is, want die tyd is naby.

Hierdie Johannes wat “van die Woord van Yahweh getuig het”, moet dus die Johannes wees wat die Evangelie geskryf het, wat hy beskou het as die Woord wat vlees geword het (Johannes 1:14). Soos in die aantekeninge van hierdie aanbieding bespreek is, is daar baie getuies uit die tweede en derde eeu van die Christelike era wat ook getuig van die outeur van die apostel Johannes van die Openbaring. Letterlik "om vinnig te gebeur", of haastig, blyk uit die Openbaring self dat hierdie dinge vanuit ons wêreldse perspektief eers vinnig sou begin gebeur, aangesien dit eeue sou neem om werklik te ontvou. Vanuit God se perspektief vind ons egter dat Petrus in 2 Petrus 3: 8 sê " 8 Maar laat hierdie een ding julle nie ontgaan nie, geliefdes, dat een dag by die Here soos duisend jaar is en duisend jaar soos een dag.

Vinnig na Hom is nie noodwendig vinnig in ons eie persepsie nie. Waar daar staan "want die tyd is naby", beteken dit nie dat die hele Openbaring onmiddellik vervul sou word nie. Want die hele Openbaring is nie een visioen nie, maar 'n reeks visioene. Trouens, hoofstuk 4 begin met 'n stelling dat Johannes dinge sou sien wat 'hierna moet wees' en nie noodwendig vinnig of naby Johannes se tyd moet gebeur nie.

4 JOHANNES aan die sewe gemeentes in Asië: Genade vir julle en vrede van Hom wat is en wat was en wat kom, en van die sewe Geeste wat voor sy troon is, 5 en van Jesus Christus, die getroue getuie, die eersgeborene uit die dode en die Owerste oor die konings van die aarde! Aan Hom wat ons liefgehad het en ons van ons sondes gewas het in sy bloed 6 en ons gemaak het konings en priesters vir sy God en Vader, aan Hom die heerlikheid en die krag tot in alle ewigheid! Amen.

Die boodskap was "die sewe gemeentes", wat spesifieke byeenkomste beteken, daar was meer as sewe vergaderings in die Christelike wêreld op die oomblik, maar hierdie sewe word as voorbeelde uitgesonder. Die getal sewe resoneer deur die Skrif. Vanaf die sewe dae skeppings- en sabbatsiklusse, die 7-jarige landsabbat en die 49-plus-een-jaar jubelperiode. Daar was sewe tye van straf vir Israel, en sewe jaar van verbanning vir Nebukadnesar. Daar is sewe demone uit Maria Magdalena gegooi, en sewe ander van die gelykenis van die bose demoon, wat hulle bymekaargemaak het nadat hy gevind het dat sy huis opgeruim is. Die getal sewe kom ook baie voor in die Openbaring, uit hierdie sewe gemeentes, sewe sterre, sewe Geeste, sewe plae, sewe basuine, sewe seëls, sewe skale, sewe horings en oë van die Lam en sewe koppe van die dier, ens. In die Henochiese literatuur is daar sewe hemele.

Hierdie getal sewe is ongetwyfeld van belangrike betekenis in die Skepping van God, en is miskien 'n getal wat geestelike harmonie of voltooiing verteenwoordig.“Hy wat is” is Yahweh, wat Homself geopenbaar het as “Hy wat was” en wat ook Hy is “wat kom”, dit is Christus.

Jesaja 43: 1: 1MAAR nou, so sê die Here, jou Skepper, o Jakob, en jou Formeerder, o Israel: Wees nie bevrees nie, want Ek het jou verlos; Ek het jou by jou naam geroep; jy is myne!

Jesaja 44: 6: So sê die Here, die Koning van Israel en sy Losser, die Here van die leërskare: Ek is die Eerste, en Ek is die Laaste, en buiten My is daar geen God nie.

Jesaja 60:16: “En jy sal die melk van nasies suig en die bors van konings suig en sal weet dat Ek, die Here, jou Heiland is, en jou Losser die Magtige van Jakob.

7 Kyk, Hy kom met die wolke, en elke oog sal Hom sien, ook hulle wat Hom deursteek het; en al die geslagte van die aarde sal oor Hom rou bedryf; ja, amen!

1 Henog 1: 9: “9. En kyk! Hy kom saam met tienduisende van Sy heiliges om 'n oordeel oor almal te voltrek en om al die goddelose te vernietig: "

Judas 14-15: En Henog, die sewende van Adam af, het ook teen hulle geprofeteer en gesê: Kyk, die Here het gekom met sy heilige tienduisendtalle,

om gerig te hou oor almal en al die goddelose mense onder hulle te straf oor al hulle goddelose werke wat hulle goddelooslik gedoen het, en oor al die harde woorde wat die goddelose sondaars teen Hom gespreek het.” Daniël 7: 13-14: Ek het gesien in die naggesigte, en kyk, met die wolke van die hemel het Een gekom soos die Seun van 'n mens, en Hy het gekom tot by die Oue van dae, en hulle het Hom nader gebring voor Hom. 14 En aan Hom is gegee heerskappy en eer en koningskap; en al die volke en nasies en tale het Hom vereer; sy heerskappy is 'n ewige heerskappy wat nie sal vergaan nie, en sy koninkryk een wat nie vernietig sal word nie.”

Soos Paulus die woord wolk van 'n groot "wolk van getuies" in Hebreërs 12: 1 gebruik, verwys die "wolke van die hemel" in Daniël en hier in Openbaring 1: 7 beslis na die "tienduisende van sy heiliges" van Henog en Jude. Dieselfde interpretasie kan behoorlik toegepas word op 1 Tessalonisense 4:17, waar Paulus sê: “ Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees” die woord vir lug wat die fisiese wêreld aandui in teenstelling met die geestelike. In die Griekse kosmologie dui die term die onderste atmosfeer aan in teenstelling met die eter, of die boonste atmosfeer. Let daarop dat hierdie gedeeltes uit Daniël en die Openbaring "met wolke" en nie "in die wolke" of "uit [die] wolke" aandui nie.

Terwyl Handelinge 1:11 sê: “ wat sê: Galilése manne, waarom staan julle en kyk na die hemel? Hierdie Jesus wat van julle opgeneem is in die hemel, sal net so kom soos julle Hom na die hemel sien wegvaar het.” Tog, selfs die wederkoms van Yahshua, soos dit beskryf word, belet die wolke nie as wolke van (tienduisende van) Sy mense saam met Hom. Johannes 19:37: En weer sê 'n ander Skrif: Hulle sal sien in wie hulle gesteek het.” "En weer sê in Saggaria 12 : 10 : “ …..en hulle sal opsien na My vir wie hulle deurboor het” . Wie ook al, οτινες, of enigiemand wat Hom deurboor het. Dit praat nie noodwendig van die Jode of die Romeinse soldate nie. Dit gaan eerder oor ons almal wat Christus verwerp, want as ons Christus verwerp, ondersteun ons sy kruisiging. Paulus sê in Hebreërs 6: 4-6: “Want dit is onmoontlik om die wat eenmaal verlig geword het en die hemelse gawe gesmaak en die Heilige Gees deelagtig geword het, 5 en die goeie woord van God gesmaak het en die kragte van die toekomstige wêreld, 6 en afvallig geword het — om dié weer tot bekering te vernuwe, omdat hulle ten opsigte van hulleself die Seun van God weer kruisig en openlik tot skande maak.”

Dit is presies wat baie van ons eie mense gedoen het, mense wat al eeue lank Christene is deur humanisme en hedonisme te omhels en al die leerstellings van die neo-Kanaäniete, die antichris-Jode wat ons samelewing oorgeneem het.

8 Ek is die Alfa en die Oméga, die begin en die einde, sê die Here, wat is en wat was en wat kom, die Almagtige.

Hier beweer Yahshua Christus weer dat Hy dieselfde is as Yahweh God self. Lees hierdie gedeeltes uit Jesaja, waar Yahweh dieselfde sê, dat Hy die eerste en die laaste is:

Jesaja 41: 4: “ Wie het dit gedoen en tot stand gebring? Hy wat die geslagte roep van die begin af; Ek, die Here, die Eerste, en by die laaste is Ek dieselfde.”

Jesaja 44: 6: “6SO sê die Here, die Koning van Israel en sy Losser, die Here van die leërskare: Ek is die Eerste, en Ek is die Laaste, en buiten My is daar geen God nie.”

Jesaja 48:12 . “Luister na My, o Jakob, en Israel, wat Ek geroep het, dit is Ek; Ek is die Eerste, ook is Ek die Laaste”

9 EK, Johannes, julle broeder en deelgenoot in die verdrukking en in die koninkryk en lydsaamheid van Jesus Christus, was op die eiland wat Patmos genoem word, ter wille van die woord van God en om die getuienis van Jesus Christus.

Die doel van hierdie lewe is om te probeer, om ons waardigheid vir Sy koninkryk te bewys. Daarom noem Johannes homself 'n vennoot in beide die verdrukking en die koninkryk. Hierdie lewe is nie vir plesier of vreugde nie, soos die vyande van ons God die meeste mense laat glo het. Hoe makliker ons aan sy wil voldoen, hoe minder kan ons hierdie beproewing verduur. Soos Yahshua self gesê het, sy juk is sag en sy las lig.

Jakobus 1:12: “Salig is die man wat versoeking verdra, want as hy die toets deurstaan het, sal hy die kroon van die lewe ontvang wat die Here beloof het aan die wat Hom liefhet.”

1 Petrus 1: 3-9: 3 GESEËND is die God en Vader van onse Here Jesus Christus wat na sy grote barmhartigheid ons die wedergeboorte geskenk het tot 'n lewende hoop deur die opstanding van Jesus Christus uit die dode, 4 sodat ons 'n onverganklike en onbesmette en onverwelklike erfenis kan verkry, wat in die hemele bewaar is vir ons 5 wat in die krag van God bewaar word deur die geloof tot die saligheid wat gereed is om geopenbaar te word in die laaste tyd. 6 Daarin verheug julle jul, al word julle nou — as dit nodig is — 'n kort tydjie bedroef onder allerhande beproewinge, 7 sodat die beproefdheid van julle geloof, wat baie kosbaarder is as goud wat vergaan maar deur vuur gelouter word, bevind mag word tot lof en eer en heerlikheid by die openbaring van Jesus Christus; 8 vir wie julle, al het julle Hom nie gesien nie, tog liefhet; in wie julle, al sien julle Hom nou nie, tog glo en julle verbly met 'n onuitspreeklike en heerlike blydskap, 9 en die einddoel van julle geloof, die saligheid van julle siele, verkry.”

Hebreërs 12: 7-8: “ As julle die tugtiging verdra, behandel God julle as seuns; want watter seun is daar wat die vader nie tugtig nie? 8 Maar as julle sonder tugtiging is, wat almal deelagtig geword het, dan is julle onegte kinders en nie seuns nie.”

10 Ek was in die Gees op die dag van die Here, en ek het agter my 'n groot stem gehoor, soos van 'n basuin, 11 wat sê: Ek is die Alfa en die Oméga, die eerste en die laaste, en skryf wat jy sien in 'n boek en stuur dit na die sewe gemeentes wat in Asië is: na Éfese en Smirna en Pérgamus en Thiatíre en Sardis en Filadelfía en Laodicéa.

In 2 Korintiërs Hoofstuk 5 beskryf Paulus soortgelyke ervarings uit die liggaam en beskryf die liggaam as 'n blote vat vir die Gees. (Die name van die byeenkomste het almal 'n Griekse betekenis en sal hieronder bespreek word.) Johannes was klaarblyklik 'in die Gees' deur gebed en meditasie, en daar is ander verklarings in die Openbaring wat daarop dui dat hy dieselfde bedoel het as wat Paulus het gedoen. Openbaring 4: 1 lees byvoorbeeld uit die King James -weergawe: "Hierna het ek gekyk, en kyk, 'n deur het in die hemel oopgegaan; en die eerste stem wat ek gehoor het, was asof 'n basuin met my praat; wat het gesê: Kom op hierheen, en ek sal u dinge wat hierna moet gebeur, aan u bekend maak.

12Toe draai ek my om, om te sien watter stem met my gespreek het; en toe ek my omgedraai het, sien ek sewe goue kandelaars, 1 3en tussen die sewe kandelaars Een soos die Seun van die mens met 'n kleed aan wat tot op die voete hang, en gegord om die bors met 'n goue gordel.

Die “ minora” ( sewe vertakte kandelaar) word die eerste keer beskryf in Exodus Hoofstuk 25, en vers 37 sê: "En jy moet die sewe lampe daarvan maak; Dit is 'n Israelitiese simbool, aangesien die Openbaring vol is van Israelitiese simbole. 'N Begrip van die Ou Testament is nie net 'n voorvereiste vir die verstaan van hierdie simbole nie; dit is ook 'n volledige aanduiding dat die boodskap van die Openbaring dieselfde mense betref waarmee die Ou Testament hom gemoeid het: en die Jode - wat nie Israel is nie - slegs verbygaande en negatiewe vermeldings, want dit is werklik diegene wat vir ewig teen God gekant is. In Sagaria hoofstuk 4 (sien hieronder) sien ons 'n visioen van die bou van die tweede tempel deur Serubbabel wat verband hou met sewe kandelaars en twee olyfbome. Die naam Zerubbabel beteken eintlik "gesaai in Babilon", en ek sou dink dat uit Genesis hoofstuk 11, waar mense besluit het dat hulle 'n toring moet bou om by die hemel uit te kom, die idee dat die mens geboue moet bou waarin hulle gode kan woon is ook in die ou Babilon gesaai. Daar is verwysings in die vroegste Sumeriese inskripsies waar na spesifieke tempels of gebiede verwys word as die huise van spesifieke gode. En die Rooms -Katolisisme het dieselfde heidense idee sedert die ontstaan daarvan aangeneem en aangepas. Maar Yahshua Christus het ons getoon dat ons liggame die ware tempels is van die Gees van Yahweh ons God, wat nie kan woon in 'n huis wat met hande gebou is nie (sien Genesis 2: 7). Dit was 'n hooftema van Paulus se latere leringe, maar dit word ook in Jesaja (52:11: “…..draers van die heilige voorwerpe van die Here!” genoem) en elders in die Bybel genoem. Daarom het Yahshua hierdie visioen van die sewe kandelaars aangeneem om ons te wys dat Hy inderdaad die ware tempel van Yahweh is - die gees van die lewende God in die liggaam van 'n mens, soos Paulus van Yahshua sê dat “9Want in Hom woon al die volheid van die Godheid liggaamlik; “ Kolossense 2: 9.

14 Sy hoof en hare was wit soos wit wol, soos sneeu, en sy oë soos 'n vuurvlam,

15en sy voete soos blink koper wat gloei soos in 'n oond, en sy stem soos die stem van baie waters. 16En in sy regterhand het Hy sewe sterre gehou, en 'n skerp tweesnydende swaard het uit sy mond uitgegaan, en sy aangesig was soos die son wat skyn in sy krag.

Hier beskryf Johannes vir ons die manier waarop Yahshua Christus aan hom verskyn het in sy visioen. In vers 13 noem hy hom aanvanklik "Een soos 'n mensekind". Die uitdrukking "mensekind" is deur Yahweh self gebruik om die profete aan te spreek, veral Daniël en Esegiël, en daarom is elke seun van Adam 'n 'seun van die mens'. Johannes vertel ons dat Hy, behalwe die fassinerende beskrywing van Hom, baie soos ons lyk, en dat ons op baie plekke in die Skrif sien dat Hy inderdaad Yahweh God is, maar dat hy ook een van ons is. Daniël beskryf Hom deur dieselfde term te gebruik, in Daniël 7:13 wat vroeër hier aangehaal word, waar hy sê: 13Ek het gesien in die naggesigte, en kyk, met die wolke van die hemel het Een gekom soos die Seun van 'n mens, en Hy het gekom tot by die Oue van dae, en hulle het Hom nader gebring voor Hom.” In Daniël 7: 9 word hy baie beskryf soos Hy hier in Johannes is: “9 Ek het bly kyk totdat trone reggesit is en 'n Oue van dae gaan sit het; sy kleed was wit soos sneeu en die hare van sy hoof soos skoon wol; sy troon was vuurvlamme, die wiele daarvan 'n brandende vuur;”

Psalm 149: 4-9: “ Want die Here het 'n welbehae in sy volk; Hy versier die ootmoediges met heil. 5Laat die gunsgenote juig in heerlikheid; laat hulle jubel op hul bedde. 6 Lofverheffinge van God is in hulle keel, en 'n tweesnydende swaard in hulle hand; 7 om wraak te oefen onder die heidene, strafgerigte onder die volke; 8om hulle konings met kettings te bind en hulle edeles met ysterboeie; 9om 'n vonnis wat opgeskrywe is, aan hulle te voltrek. 'n Eer is dit vir al sy gunsgenote! Halleluja!”

Hebreërs 4:12: Want die woord van God is lewend en kragtig en skerper as enige tweesnydende swaard, en dring deur tot die skeiding van siel en gees en van gewrigte en murg, en is 'n beoordelaar van die oorlegginge en gedagtes van die hart.”

17 En toe ek Hom sien, val ek soos 'n dooie aan sy voete; en Hy het sy regterhand op my gelê en vir my gesê: Moenie vrees nie; Ek is die eerste en die laaste 18 en die lewende; en Ek was dood en kyk, Ek leef tot in alle ewigheid. Amen. En Ek het die sleutels van die doderyk en van die dood.

Christus, as Yahweh onse God wat as een van Sy eie seuns gemanifisteer het , beweer weer dat Hy die Eerste en die Laaste van alle dinge is. Net Yahweh kon Eerste en Laaste wees, en slegs Christus kon “Hy wat lewe en dood was”. Ek lewe vir ewig en ek het die sleutels van die dood en van Hades!

19 Skryf die dinge op wat jy gesien het, die wat is sowel as die wat gaan gebeur;

20die verborgenheid van die sewe sterre wat jy in my regterhand gesien het, en die sewe goue kandelaars: die sewe sterre is die engele van die sewe gemeentes, en die sewe kandelaars wat jy gesien het, is die sewe gemeentes.

Hierdie vers bevestig die interpretasie hier van die woorde "vinnig" en "naby" in verse 1 en 3 hierbo (woorde wat in die King James -weergawe 'kort' en 'byderhand' weergegee word), dat al hierdie dinge nie onmiddelik sou gebeur nie, maar wel sou begin in Johannes se tyd.

Saggaria Hoofstuk 4

1EN die engel wat met my gespreek het, het teruggekom en my gewek soos 'n man wat uit die slaap opgewek word. 2En hy het vir my gesê: Wat sien jy? Toe antwoord ek: Ek sien daar 'n kandelaar, heeltemal van goud, en sy oliekan bo-oor hom en sy sewe lampe op hom; telkens sewe aanvoerpype loop na die lampe wat bo-oor hom is.

3 Ook twee olyfbome langs hom, een aan die regterkant van die oliekan en een aan die linkerkant daarvan. 4 Daarop het ek begin spreek en aan die engel wat met my gespreek het, gesê: Wat beteken dit, my heer?

5En die engel wat met my gespreek het, antwoord en sê vir my: Weet jy dan nie wat dit beteken nie? En ek het gesê: Nee, my heer. 6Toe antwoord hy en sê vir my: Dit is die woord van die Here aan Serubbábel, naamlik: Nie deur krag of deur geweld nie, maar deur my Gees, sê die Here van die leërskare. 7 Wie is jy, groot berg? Voor Serubbábel sal jy tot 'n gelykte word! En hy sal die sluitsteen te voorskyn bring onder uitroepe van: Genade, genade oor hom! 8 En die woord van die Here het tot my gekom en gesê:

9Die hande van Serubbábel het die fondament van hierdie huis gelê, en sy hande sal dit voltooi; dan sal jy weet dat die Here van die leërskare my na julle gestuur het.

10Want wie verag die dag van klein dinge, terwyl daardie sewe — die oë van die Here wat die ganse aarde deurloop — met blydskap die skietlood aanskou in die hand van Serubbábel? 11 Daarop het ek begin spreek en aan hom gesê: Wat beteken hierdie twee olyfbome aan die regterkant van die kandelaar en aan die linkerkant daarvan? 12 En ek het toe nogmaals gespreek en vir hom gesê: Wat beteken die twee olyftakkies aan die kant van die twee goue pype wat goud uit hulle laat uitstroom?

13Toe antwoord hy my en sê: Weet jy nie wat dit beteken nie? En ek het gesê: Nee, my heer. 14 En hy sê: Dit is die twee gesalfdes wat by die Here van die ganse aarde staan.”